9 Mart 2009 Pazartesi

25. Gün



RED Dergisi bu sayısında bizim greve ilişkin güzel bir haber kaleme almış. Başlık özellikle benim çok hoşuma gitti. Ayrıca haftasonu katıldığımız kadın şenliğinde, grevci arkadaşlardan birinin DESA'daki direnişe dair kaç gün olduğunu tam bilmiyorum cümlesi beni hüzünlendirdi. Günler üst üste bindikçe kaçıncı gündeyiz diye sormalar başladı. Bugün 25. gündeyiz. Cumartesi günü 1. ayımız dolacak. Değişen bir şey yok. Aynı coşkuyla devam ediyoruz. Bize olan ilgi de şimdilik aynı şekilde devam ediyor.


Cumartesi günü çok yoğun bir gündü. Deri-İş kalabalık olarak izyaretimize geldiler. Onlardan sonra TMMOB geldi. Biz kadın arkadaşlar Kadıköy'deki şenliğe yetişmek için koşturduk. Şenlikten sonra tekrar Taksim ve kendi meşaleli yürüyüşümüz. Bu kadar yorgunluğun üstüne kendi aramızdaki toplantı. Velhasıl eve dönüş saatimiz her zamanki gibi geceyi buldu. Ertesi günse 8 Mart'a katıldık. Expres'in bu kadar takip edildiğini bilmiyorduk. Gelen birçok kişi Express'te sizi okuduk deyince hem mutlu olduk, hem de şaşırdık. Ünlü olmak böyle bir şey galiba. İşin geyiğini bir köşeye bırakırsak fiziksel olarak da tanınmaya başlamak garip bir duygu ve henüz benim pek sevmediğim bir duygu. Zamanla alışırız diye düşünüyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder